Stávající telefonní číslo zákazníka je možné si ponechat, pokud na něm není závazek (zjistíte u stávajícího poskytovatele). V případě závazku je možné si číslo ponechat, pokud byste byl(a) ochotný(á) zaplatit smluvní pokutu svému poskytovateli za předčasné ukončení závazku. V opačném případě není možné si číslo ponechat a musíte vyčkat na skončení závazku u svého operátora nebo si zřídit nové telefonní číslo.
- Vypořádání závazků
- Podání výpovědi telefonního čísla – podat výpověď u stávajícího operátora.
- Vygenerování ČVOP – číslo vygeneruje stávající operátor po přijetí výpovědi a jeho platnost je 60 dní.
- Výměna SIM karet – zákazník obdrží novou SIM kartu (se svým dosavadním telefonním číslem).
- Nahlášení ČVOP novému poskytovateli – nový operátor vám sdělí datum přenosu. V ten den bude nutné vyměnit starou SIM za novou. O celém procesu budete informováni formou SMS.
Jak získat ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele)
Pro nejrychlejší způsob jak získat ČVOP použijte níže popsané postupy podle toho jakých služeb nyní využíváte.