Telefonicky
Volejte info linku 840 111 260
Operátorky si od zájemce vezmou jeho osobní údaje potřebné pro sepsání smlouvy a zkonzultují s ním nastavení telekomunikačních služeb, které si vybral z naší nabídky. Dále zodpoví případné dotazy a seznámí zájemce s postupem, který bude následovat. Po dokončení hovoru budou klientovi nejpozději do 1 pracovního dne zaslány veškeré smlouvy, ceníky a další dokumenty na jeho emailovou adresu. Pokud klient nemá možnost komunikace přes email, je mu smlouva zaslána poštou. Součástí dokumentů jsou i průvodní informace o postupu pro realizaci smluvního vztahu a aktivace služby. Aktivace je provedena na základě doručené podepsané smlouvy a zaplacení vratné kauce a volacího kreditu. Následně začne samotná realizace smluvního vztahu, kdy se klientovi zasílá SIM karta. V případě nové aktivace se bude jednat o nové telefonní číslo přidělené EURO OPERATOR a.s. (dále jen EO) nebo vybrané zákazníkem z číselné řady EO. V případě ponechání původního telefonního čísla, dostane zákazník novou SIM kartu, na kterou se mu jeho číslo přenese. Průměrná doba aktivace nového telefonního čísla je 3 dny, u převáděného čísla je to 6 dní. Po dokončení tohoto procesu je SIM karta aktivní a zákazník může plně využívat služeb EO.
Osobně
Zájemce navštíví některé z prodejních míst nebo provozovnu EO. Na místě bude se zájemcem sepsána smlouva a zákazník zaplatí kauce a kredit. Když bude chtít klient nové telefonní číslo, bude ihned odcházet se SIM kartou, která mu začne fungovat nejpozději do 1 pracovního dne. U převáděného čísla obdrží klient SIM kartu poštou po dodání ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele). Pokud přijde klient na pobočku již s platným ČVOP, bude mu tato SIM karta vydána ihned a následně na ni bude přeneseno jeho telefonní číslo (nejpozději do 6 dní).
Elektronicky
Zájemce vyplní objednávku služeb v objednávkovém formuláři, souhlas se zpracováním osobních údajů a Všeobecnými obchodními podmínkami. Po odeslání objednávky dostane zájemce tyto údaje potvrzené do emailu s odkazem na závazné potvrzení objednávky. Po potvrzení budou zájemci do jeho emailové schránky zaslány všechny údaje ke smlouvě. Součástí budou i průvodní informace, které bude muset zájemce splnit (zaslat platbu za kauci a kredit), aby mu byla smlouva aktivována a bylo vyhověno jeho žádosti o poskytování telekomunikačních služeb.
Po obdržení platby bude klientovi dle jeho žádosti dodána SIM karta spolu s písemnou formou smlouvy. U klientů, kteří si budou chtít přenést své stávající telefonní číslo, bude nutné dodání ČVOP. To může klient vyplnit již při žádosti v objednávce, nebo je následně poslat emailem na adresu objednavky@eurooperator.cz.
Pokud zájemce nebude chtít vyplnit objednávku služeb přes webové stránky, může všechny informace poslat emailem na objednavky@eurooperator.cz.