logo

phone 725 281 000

Často kladené otázky

  • Co je to ČVOP? (Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele)

    Jedná se o čtrnáctimístné číslo, které slouží jako kód/identifikátor pro přenos Vašeho stávajícího telefonního čísla mezi operátory. ČVOP generuje vždy opouštěný poskytovatel (operátor) a je potřeba o něj zažádat. Následně ČVOP uvedete v objednávce při převodu k novému operátorovi (poskytovateli). ČVOP je platné 60 dní od data vygenerování.

  • Jak získám ČVOP od opouštěného poskytovatele?

    T – Mobile

    paušál – vyplnit vzorový formulář (žádost), který najdete v příloze níže. Následně jej poslat opouštěnému operátorovi na adresu uvedenou v dokumentu.

    Vzorová výpověď pro T-Mobile – paušál

    dobíjecí karta – z mobilního telefonu, který chcete převést, zavolat na číslo 4603 – Infolinka T-Mobile, pomocí automatického hlasového systému zadat kombinaci pro rychlé navedení (3-6-1). Následně přijde ČVOP SMS zprávou.

    O2

    paušál – vyplnit vzorový formulář (žádost), který najdete v příloze níže. Následně jej poslat opouštěnému operátorovi na adresu uvedenou v dokumentu.

    Vzorová výpověď pro O2 – paušál

    dobíjecí karta – poslat SMS ve tvaru CVOP PUK na číslo 999 111 (kde PUK – je puk dané SIM karty). Nebo lze zavolat na operátora *11 a požádat o vygenerování ČVOP.

    Vodafone

    paušál – vyplnit vzorový formulář (žádost), který najdete v příloze níže. Následně jej poslat opouštěnému operátorovi na adresu uvedenou v dokumentu.

    Vzorová výpověď pro Vodafone – paušál

    dobíjecí karta – z mobilního telefonu, který chcete převést, zavoláte na číslo *77 – Infolinka Vodafone, zadáte heslo pro komunikaci, spojíte se s operátorem a požádáte o vygenerování ČVOP.

  • Kde najdu podrobný výpis hovorů?

    Podrobný výpis hovorů, spolu s fakturami, naleznete na svém klientském účtu, na který se dostanete po přihlášení na našich internetových stránkách v záložce Můj účet.

  • Lze nastavit limit na volání?

    Limit na volání lze nastavit službou STOP limit – light, kde při překročení 90% limitu obdržíte informační SMS. Tato služba stojí 9 Kč měsíčně.

  • Kde najdu ceny jednotlivých služeb?

    Ceník služeb naleznete v záložce Ceník služeb na našich internetových stránkách.

  • Kde najdu mapu pokrytí signálem?

    EURO OPERATOR využívá technologii sítě Vodafone, tudíž mapa pokrytí se shoduje s mapou pokrytí operátora Vodafone Czech Republic a.s.

  • Jak převést číslo od stávajícího operátora?

    V případě, že chcete zachovat své telefonní číslo, je nutné předat novému poskytovateli ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele). Tohle číslo obdržíte od stávajícího poskytovatele, a to na základě podání výpovědi. Po vyplnění objednávkového formuláře dochází k samotnému přenosu telefonního čísla.

  • Mohu mít pod jednou smlouvou více čísel?

    Ano, počet čísel pod jednou smlouvou není omezen. Lze také nastavit platbu za využívané služby z různých bankovních účtů. Tato služba je výhodná např. pro rodiny, kde rodiče chtějí přispívat svým dětem na mobil. Objednat další číslo.

  • Jaké jsou aktivační poplatky?

    Aktivační poplatek je 1,- Kč. Kompletní ceník našich služeb naleznete v našem Ceníku služeb.

  • Jaké jsou celkové náklady na zřízení služby u EURO OPERATOR?

    Aktivační poplatek na zřízení služby je 1,- Kč. Abychom Vám mohli poskytovat služby, je nutné zaplatit vratnou kauci a dobít si počáteční účet, ze kterého se hradí telekomunikační služby. Kauce je 300,- Kč a minimální výše Vámi dobitého kreditu je 200,- Kč. Celkem budete potřebovat 500,- Kč. (300,- Kč je vratná kauce a 200,- Kč máte přednabito na volání).

  • Co je to kauce a k čemu slouží?

    Kauce je forma peněžité záruky (bezpečnostní jistina), která slouží pro pokrytí případných nedoplatků ze strany zákazníka. Kauce slouží i při krátkodobém přečerpání kreditu pro pokrytí Vaší útraty.

  • Kolik se platí kauce k jednotlivým číslům a tarifům?

    Vratná kauce se platí ve výši 300,- Kč za každé telefonní číslo a tarif.

  • Mohu si u vás vybrat telefonní číslo?

    Ano, nabízíme služby „Výběr mobilního čísla na přání“ a „Lehce zapamatovatelné mobilní telefonní číslo“, které jsou však zpoplatněny dle ceníku v sekci Služby.

  • Co je to minimální účet?

    Minimální částka, kterou musí zákazník svým provozem dosáhnout. Jedná se o výši 79,-Kč s DPH, což odpovídá např. 41 provolaným minutám. Do výše MÚ se nezapočítávají balíčky internetu v mobilu či jiné volitelné balíčky. Pokud zákazníkův celkový měsíční účet za volání a SMS (pouze v rámci České republiky) nedosáhne v daném zúčtovacím období výše MÚ, bude mu účtováno 79,-Kč.

  • Jak často musím dobíjet svůj účet?

    Pokud sledujete průběžný stav na Vašem telekomunikačním účtu, lze z něj vyčíst, kolik volacího kreditu Vám ještě zbývá a sami si můžete s včasným předstihem účet navýšit. Pokud tento stav nesledujete, dostanete od nás upozorňovací SMS o nutnosti dobití Vašeho kreditu. Telekomunikační účet funguje na principu bankovního účtu. Zúčtovací období je od prvního do posledního dne v měsíci. Doporučujeme zadat trvalý příkaz k 1. dni v měsíci ve výši průměrných nákladů na telekomunikační služby navýšených o
    10%. Podrobné vyúčtování probíhá nejpozději do 15. dne následujícího měsíce.

  • Kolik mě stojí volání na vaši linku?

    Ze sítě EURO OPERATOR můžete volat zdarma na infolinku *55. Volání na infolinku 840 111 260 je zpoplatněno dle tarifu volání na bílé linky.

  • Převádí se volné jednotky z balíčků do následujícího zúčtovacího období?

    Ne, volné jednotky z balíčků č. 1 a 2 se nepřevádí.

  • Počítá se cena balíčků do Minimálního účtu?

    Ne

  • Chci začít využívat služeb EUROOPERATOR, co mám pro to udělat?

    1. Vyplnit objednávku a sepsat Smlouvu o poskytování elektronických komunikací
    2. Zaplatit vratnou kauci
    3. Navýšit si svůj mobilní účet – volací kredit

  • Jak a kde mohu zaplatit účet za telefon?

    Můžete platit bankovním převodem na náš účet 668000/5500 nebo hotově na kterékoliv pobočce Raiffeisen banky, kde jako variabilní symbol uvedete číslo Vašeho mobilního telefonu. Dále můžete platit hotově na vybraných prodejnách obchodní sítě Euronics.

  • Jakým způsobem se u vás hradí účet za telekomunikační služby?

    EURO OPERATOR využívá dlouhodobě otestovaného a jedinečného systému úhrady již 12let, ve formě platby předem, kde za paušální služby se platí zálohově dopředu. Díky tomu máte během zúčtovacího období kontrolu nad svým účtem a můžete sami ovlivňovat Vaši útratu. Popis zálohového způsobu úhrady za služby.

  • Co mám dělat v případě odcizení nebo ztrátě SIM karty?

    Odcizený mobilní telefon s EUROOPERATOR SIM kartou určitě nechte ihned zablokovat, aby ho nikdo cizí nemohl používat. Kontaktujte ihned naše operátory na lince 840 111 260. Pro identifikaci bude nutno uvést Vaše telefonní číslo, číslo smlouvy a identifikační číslo. Jako důvod odpojení čísla uveďte krádež či ztrátu. Do žádosti uvedete, kam budete chtít poslat duplikát SIM karty.

  • Když mám na stávající SIM kartě nějaké další aplikace (banka, apod.), budou mi fungovat i po přechodu k EUROOPERATOR?

    Aplikace na nové SIM kartě nejsou žádné, musíte kontaktovat např. svoji banku, aby Vám aplikaci znovu nahráli.

  • Kdo je to virtuální operátor?

    Virtuální operátor je mobilní operátor, který nedisponuje vlastní infrastrukturou, ale pronajímá si ji od jiného poskytovatele sítě. Veškeré další služby však poskytuje sám.

  • Co je to FUP (Fair User Policy) a jak funguje?

    FUP (Fair User Policy = pravidla férového užívání) se stará o to, aby všichni naši zákazníci měli stejnou dostupnost a kvalitu datového připojení. Používá se v případech, kdy objem přenášených dat přesahuje předem stanovené hranice. Po překročení daného objemu dat v zúčtovacím období je dočasně snížena rychlost datového připojení na 20 kb/s.